‘Ek het R89 miljoen verloor…’

26 Oct

Author: Jacques Dommisse

Publications:  Die Burger

Date Publiched: 26 October 2012

KAAPSTAD. – ’n Belegger wat sowat R90 miljoen verloor het as gevolg van die twyfelagtige skemas van wyle Herman Pretorius, het pas gesê hy en ’n groep beleggers oorweeg ’n groepregsgeding teen die Raad op Finansiële Dienste (RFD).

Oor sy verlore miljoene sê Mike le Sueur, ’n sakeman van die Strand wat verskeie van sy sake verkoop het om beleggings op advies van ’n “agent” by Pretorius te doen: “Man, ek is nou moeg van die storie en sit vir eers en wag en kyk wat gebeur.”

Le Sueur meen die netto bedrag wat hy by Pretorius belê het, was waarskynlik rondom R60 miljoen, “maar met die rente word ek sowat R89 miljoen geskuld”.

Dit sluit egter ook ander gesinslede se geld in en “ons familietrust”, het hy gesê.

“Wat kan ek sê? Ek voel blerrie sleg daaroor. Tot ’n mate voel  ………

Continue reading this article

Leave a Reply/Los Kommentaar

